شرکت تراشه فناوران پویان با برند مورانی « MURANI » بر اساس بالاترین استانداردهای جهانی، خدمات پس از فروش و پشتیبانی(گارانتی) با محورهای مهم تضمین اصالت، کیفیت و عملکرد
مناسب محصولات به مشتریان محترم خود ارائه می دهد.
با دقت بخوانید :
- لطفا فاکتور خرید هر محصول را برای استفاده از خدمات گارانتی نگهداری بفرمایید.
- حتما برای استفاده از خدمات گارانتی، محصولات ما را به نمایندگی های اصلی مورانی تحویل دهید.
- مورانی « MURANI » خدمات پس از فروش و پشتیبانی(گارانتی) را برای تمام محصولات خود در مدت محدود تعیین شده و دارای برچسب گارانتی ارائه می دهد.
- در صورت خارج شدن از زمان تعیین شده، هزینه تعمیر و یا تعویض به عهده مشتری محترم می باشد.
- خسارات ناشی از بلایای طبیعی (سیل، اتش سوزی و غیره) و یا (ضربه، خوردگی و غیره) محصول را از گارانتی خارج می کند و هزینه های تعمیر یا تعویض بر عهده مشتری محترم می باشد.
- مورانی « MURANI » مسئولیتی در قبال آسیب یا از بین رفتن برنامه ها، اطلاعات و داده ها یا ذخیره سازهای قابل جابجایی ندارد. حتما نسخه پشتیبان تهیه بفرمایید.
- مورانی « MURANI » تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات بکار می گیرد تا شما مشتریان محترم از مجموعه ما راضی و خشنود باشید.
از شما متشکریم.